Jeżeli zależy nam na skutecznym zareklamowaniu usług świadczonych przez nasze przedsiębiorstwo, nie powinniśmy rezygnować z żadnego sposobu reklamy. Warto wiec wybierać zarówno nowoczesne metody, jak na przykład reklamy w Internecie, jak i te bardziej tradycyjne, przykładowo stojaki reklamowe. Dzięki temu mamy możliwość dotarcia do większej ilości odbiorców.

Zalety potykaczy reklamowych

potykacz owzZe względu na rosnącą konkurencję w niemal każdej branży, przedsiębiorcy są zmuszeni do poszukiwania jak najskuteczniejszych sposobów reklamy. Bardzo ważne jest, aby wybierać takie sposoby, które umożliwią dotarcie do maksymalnej grupy klientów. Przykładem jest potykacz owz, czyli po prostu stojak reklamowy, wyposażony w prosty mechanizm umożliwiający zamianę znajdującego się w nim materiału reklamowego. Potykacze reklamowe są w obecnym czasie niezwykle popularne, można je spotkać szczególnie przed restauracjami, gdzie służą do prezentacji menu dnia, lub też przed sklepami, aby informować klientów o aktualnych promocjach. Dodatkowo używa się ich również podczas imprez plenerowych czy też szkoleń. Główną zaletą potykaczy jest ich niska cena oraz fakt, że można je bez problemy przestawić, przenosić i ustawić w wybranym miejscu. Potykacze występują w dwóch głównych wersjach – są wiec potykacze kredowe, jak i aluminiowe, z wspomnianym już mechanicznemu owz (otwórz-włóż-zamknij). Te drugie, dzięki temu, że są wykonane najczęściej z anodowanego aluminium, najlepiej nadają się do używania na otartej przestrzeni. Są one bowiem w pełni odporne na korozje, a dzięki mechanizmowi zamknięcia, pełnią doskonała funkcje ochronną dla znajdujących się w nich ulotek czy plakatów. Potykacze często są oznaczone symbolami takimi jak a1, a3 które oznaczają po prostu format materiału reklamowego, który można w nich umieścić. Obecnie potykacze, ze względu na to, że można z nich korzystać nieprzerwanie prze kilka lat, to jedne z najtańszych a jednocześnie najbardziej efektywnych sposobów reklamy.

Jeżeli zależy nam na tym, aby dotrzeć z usługami naszej firmy do jak największej grupy potencjalnych klientów, nie powinniśmy porzucać tradycyjnych metod reklamy. Nadal dużą skutecznością cechują się na przykład stojaki reklamowe, które są szczególnie często wykorzystywane przez lokale gastronomiczne czy sklepy spożywcze.