Wszyscy wiedzą, że popularne przysłowie mówi prawdę. Otóż reklama jest dźwignią handlu i jeśli jest dobra to potrafi sprawić, że zyski osiągają dwukrotność lub nawet trzykrotność. Przyznać trzeba, że jednak nie jest łatwo osiągnąć taki efekt. Wiele firm wydaje ogromne sumy na reklamę, która nawet, jeśli trafia do klienta, to nic nie wskóra, ponieważ społeczeństwo bardzo szybko o niej zapomina. Jak więc uzyskać taką reklamę, która sprawi, że nasze zyski znacznie urosną?

Jak stworzyć ciekawy spot reklamowy?

spoty reklamoweJak wspomniałam, reklama musi dotrzeć do klienta. Popularne ulotki, czy plakaty są już pase i większość osób nawet, jeśli ma wręczaną ulotkę, to za chwilę trafia ona do najbliższego kosza na śmieci. Plakaty natomiast są omijane i często nawet niezauważane przez przechodniów. Z tych też powodów trzeba zastanowić się, jaki rodzaj reklamy najbardziej utknie w głowie potencjalnym klientom? Obecne czasy zmuszają nas do rozważenia nowoczesnych rozwiązań, które zawierają w sobie pierwiastek technologiczny. Dobrym pomysłem na taką reklamę są więc spoty reklamowe. Są to krótkie filmy, które przedstawiają naszą firmę, czy usługę, jaką świadczymy w pozytywnym świetle. Taka forma reklamy może mieć wiele nośników. Przede wszystkim wyświetlana jest ona na wszelkiego rodzaju telebimach w galeriach handlowych, czy też znajdujących się na zewnątrz budynków. Dodatkowo takie spoty reklamowe znaleźć można w telewizji, czy też w środkach komunikacji miejskiej, które często wyposażone są w monitory wyświetlające reklamy oraz krótkie filmiki tematyczne. Same w sobie spoty reklamowe powinny zawierać jakiś pierwiastek, który zainteresuje potencjalnego klienta. Coś, co utknie mu w głowie na dłużej. Najlepiej więc sprawić, aby się w duchu zaśmiał. Dokonać tego można poprzez umieszczenie w spocie jakiejś śmiesznej scenki, czy też subtelnego żartu.

Spoty reklamowe powinny być kreatywne, powinny wyróżniać się na tle milionów innych filmów reklamowych tak, aby potencjalny klient zapamiętał nasz spot i z miłą chęcią go wspominał. Dodatkowo możliwości, jakie oferują spoty reklamowe są ogromne, ponieważ w ciągu kilku sekund możemy pokazać znacznie więcej, niż na ulotce, czy plakacie. Sam zasięg takiej reklamy jest również znacznie większy, zawłaszcza, że może być ona wyświetlana także w telewizji!